ارائه آموزش های مختلف کامپیوتری و اینترنتی - موفقیت - بازی

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 10915

181 رمز بازی GTA 5 - Sanandreas


181 رمز بازی GTA 5 - Sanandreas

سری بازی های سرقت بزرگ اتومبیل gta از جمله محبوبترین بازی های دنیا به شمار می روند و تقریبا هر شخصی چه دختر و چه پسر یکبار این بازی را بازی کرده است . یکی از بهترین نسخه های این بازی نسخه 5 شهر سن آندریاس می باشد که در سال 2004 ارائه شد هنوز هم جزو بهترین و پر فروشترین بازی های دنیاست . این بازی با دنیای گسترده و سیستم پایین مورد نیاز هر بازی کننده ای را به سمت خود جلب می نماید . اگر شما هم جزو کسانی هستید که از این بازی زیبا و خوش ساخت خاطرات زیادی دارید می توانید این فایل را هم به آرشیو خود اضافه کنید .

در این مجموعه 181 رمز این بازی با توضیحات فارسی جمع آوری شده است که در صورت تمایل میتوانید نسخه کوچک شده آن را به صورت یک دفتر چه کوچک 8 صفحه ای چاپ کرده و روی میز خود قرار دهید . ما سعی کرده ایم که رمز ها به صورت دسته بندی قرار گیرد یعنی ماشین ها کنار هم تفنگ ها کنار هم و ...

در آخر یادآوری میکنیم که بعضی از رمز ها در حالات خاصی اجرا می شوند و اگر رمزی رو زدین و اجرا نشد به این نکات توجه کنید :

1 - صفحه کلیدتون رو در حالت تایپ انگلیسی قرار بدین ( با زدن CTRL + SHit )

2 - بعضی رمز ها باید در حالت خاصی باشین مثلا بعضی رمز ها در داخل ماشین جواب میدن و بعضی ها باید خارج از ماشین باشین .

3 - بعضی رمز ها رو وقتی زدین و هیچ اتفاقی نیافتاد ممکنه به خاطر جایی که هستین باشه . مثلا وقتی رمز ماشین رو میزنین اگر داخل ساختمان باشین ماشین روی اون ساختمان می افته و برای شما قابل دیدن نیست .


مبلغ قابل پرداخت 6,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 484

استان گلستان - گنبد کاووس - خیابان طالقانی شرقی دلگشای جنوبی نرسیده به کوچه مسجد صاحب الزمان

آموزش کامپیوتر و خدمات کامپیوتری

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما